Totalt meningslöst inlägg

Då jag inte har någonting alls värt att skriva om men ändå inte vill låta bloggen stå helt död såhär efter nyår lägger jag därför in ett (totalt meningslöst) inlägg om vad jag köpt idag! YAAY! (not..)

Inköpslistan för idag:
Nesquik - bara för jag är chokladsugen
Estrella popcorn - för jag är värd något gott (tycker jag)
Mariekex - pga. mina sömnbesvär (don't ask)
MER apelsin - jag var törstig!
Drickyoghurd skogsbär (3st) - till söndagens Bebisfika!
Bordsvatten - för vår SodaStream saknar patron! :'c
Ölkorv Wild Garlic - för de är så jäkla goda!! (båda är i skrivande stund uppätna, wops?)
Toalättpapper som inte finns med på bilden - bomaterial till råttorna



Helt meningslöst, jag vet! Menmen, nu är det inte lika tomt längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback