Jobbar med en FB-sida

Håller på att jobba på en facebook-sida för mina råttor. Hemsidan jag har för min uppfödning finns på webs.com och det hotellet suger verkligen, nej usch jag gillar det inte alls. Jag har haft planer på att byta till weebly där man kan leka hur mycket man vill med html och css men det tar lite tid pga livet så jag bestämde mig igår kväll för att starta en sida på facebook helt tillägnad mina råttor och uppfödning.

Sidan är ännu dold för besökare, jag vill att allt ska vara klart när den publiceras så igår satt jag, lite för länge, inpå natten och la upp bilder och information om råttor som avlidit. När klockan var omkring tretiden upptäckte jag att jag suttit lite för länge, wops.
Sidan kommer, när den är klar, gå under namnet Zakaraa's Råttor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback