Deppig utan anledning...

Vaknade upp i morse och mådde bra, extremt trött men bra.
Jag har inte orkat lämna sängen idag heller, även fast jag inte känner mig sjuk längre. Jag har bara ingen ork idag, känns som om orken är på väg bort igen, ibland är den på topp men vissa dagar är den verkligen i botten.

Jag är rastlös och lättirriterad. Helt plötsligt blev jag på sjukt dåligt humör, var ett troll i ett forum som tyckte det var roligt att skriva om hur h*n tyckte det var underhållande att slå djur.. Och att pappa borrar i betongvägg gör det inte bättre precis. Nej, usch för dåligt humör.

*uppdatering 20min senare*
Lika snabbt som det kom försvann det, nu är jag helt plötsligt på "bra" (normalt) humör. Ibland fungerar jag verkligen konstigt! Kanske var det för att jag jobbade lite med bloggheadern (bilden högst upp) eller att jag pratade lite med Dou (vars namn jag ej tänker nämna ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback