Vart har jag tagit vägen...

Ibland undrar jag vad som egentligen hände och varför jag blev som jag blev.
På senare tid har jag förvandlats til len riktig satmara som verkligen kan såra när jag blir upprörd..
På senare tid kan jag verkligen göra någon illa och jag behöver inte ens lägga två fingrar ikors..
När lärde jag mig att säga exakt det som sårar personer mest? När lärde jag mig att känna igen det?

En person sa till mig för inte så länge sedan att jag har skriften som gåva.. jag kan verkligen "ta ned" någon som vanligtvis är stark i sig själv.. Vad var det som hände med den person jag var? Och vem är det jag har blivit? Att såra folk är inte något jag vill göra, eller rä stolt över att ha som egenskap.. Vad är det som hände med mig som gjorde mig till den kalla och hårda person som jag är nu.. Jag känner inte igen mig längre... Vart har jag tagit vägen, vart är den jag som jag faktiskt tyckte om.. Jag saknar den person jag var och troligtvis aldrig kommer bli igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback